01 Julai, 2011

Tiba-tiba jer aku teringat lagu.. "Tangan yang Mengapai"

Assalamualaikum n salam sejahtera




entri aku ni berkenaan tiba2 jer aku teringat akan lagu "tangan yang mengapai" lagu ni berkaitan dengan kes penderaan.. lagu ni gak kerap dimainkan di TV masa aku masih sekolah rendah.. liriknya siap aku hafal dan selalu jugak aku nyanyi atas basikal or dalam perjalanan ke sekolah.. al maklum lah sekolah dalm 2 Km dari umah.. aku pun x tau camner boleh tiba-tiba teringat pasal lagu nih.. try search kat en gugel.. tapi x jumpa yang original.. jumpa yang di record balik... tapi ok la dari xda langsung..

Video skali ngam lirik... 
video



ni link video kt youtube <click here>

........................
Kerana Mereka aku Hidup
KeranaNYA aku bernyawa
Kerana impian aku gagahkan diri
Kerana prinsip aku bertekad
Kerana mimpi aku gembira
Comments
1 Comments

1 ulasan:

アヌム ちゃん berkata...

aa suka gak lagu tangan yang mengapai tu..huhu

Catat Ulasan

free to talk...