17 April, 2013

...................................

sehari dua ni banyak perkara berlaku..
semuanya seakan berturutan..
aku hanya mampu bersabar..
kerna aku x leh lari..
x boleh mengelak..
kerana perkara yang berlaku itu
sebahagian dari keluarga
Ya tuhan
berikanlah aku kekuatan..
untuk hadapi semua ini..
pada teman2 yang mengetahui...
terima kasih atas sokongan..
tanpa sokongan...
aku rasa aku sendiri akan rebah.

aku seakan berbalik pada diri asal
kalau dulu aku senantiasa fikir pasal org lain
jarang aku kesahkan tentang diri...
kemudian bila sampai satu tahap..
aku x sanggup nk susah payah pasal org
yang aku pentingkan hal diri aku..
diri aku sendiri...

“Janganlah kamu bersikap lemah,
dan janganlah pula kamu bersedih hati,
padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya,
jika kamu orang-orang yang beriman.”
 – (Surah Al-Imran:139)

saat ini aku cuma mampu berdoa
 permudahkanlah urusan kami
 permudahkan urusan keluarga kami
 berilah kekuatan pada kami
 berilah ketenangan pada kami
 untuk lalui cabaran dan dugaan ini.
........................
Kerana Mereka aku Hidup
KeranaNYA aku bernyawa
Kerana impian aku gagahkan diri
Kerana prinsip aku bertekad
Kerana mimpi aku gembira
Comments
0 Comments

0 ulasan:

Catat Ulasan

free to talk...