18 November, 2008

KECEWA DAM GEMBIRA

Aku yang kecewa

aku betul kecewa..
kecewa dengan mereka sebangsa dengan ku
dulu aku tak mintak aku dibayar lebih
setakat merungut dalam hati ada..
aku cuma mintak hargai kerja aku
hargai masa minggu aku yang habiskan pada kerja
aku pelik semakin banyak aku memberi
semakin banyak aku diragui..
pedihnya jiwa, pahit sangat untuk aku terima
ntah la, walau pahit aku kena telan jugak..
ini dinamakn aturan alam
aku tak salahkan takdir..
kerna takdir adalah liku-liku jalan kehidupan aku

Aku yang Gembira

betapa gembiranya aku
ramai member lama menghubungi aku
sedikit sebanyak hilang kekecewaan aku
al maklum hampir 2-3 tahun tiada berita
kini datang menghulur dan bertanya khabar
terima kasih kerna muncul pada
diwaktu aku mencari ruang ketenangan
terma kasih.. terima kasih..
dan alhamdulillah pada yang esa
mungkin ini akn menjadi
titik pertemuan semula
atau lebih tepat reunion..



........................
Kerana Mereka aku Hidup
KeranaNYA aku bernyawa
Kerana impian aku gagahkan diri
Kerana prinsip aku bertekad
Kerana mimpi aku gembira
Comments
0 Comments

0 ulasan:

Catat Ulasan

free to talk...