09 Januari, 2012

Da lama aku tak berbicara soal hati...

Assalamualaikum... salam sejahtera

dah lama aku x menulis...
agak busy jugak since last entry
busy yang buatkan aku bungkam idea
busy dgn kerja...
life aku...
personal matter...
and banyak jugak la....
insyallah aku akan comeback dengan entry baru...
mayb this week or next week..
entry mcam biasa.. kisah hati aku...
kisah yang membelenggu jiwa dan perasaan aku..
bukan bermaksud Dia membebankan jiwa aku
jauh sekali... aku gembira Dia hadir...
tapi aku masih buntu langkah seterusnya...
harap aku masih tabah...
harap hati aku kental...
untuk lalui dan terima segalanya..


........................
Kerana Mereka aku Hidup
KeranaNYA aku bernyawa
Kerana impian aku gagahkan diri
Kerana prinsip aku bertekad
Kerana mimpi aku gembira
Comments
0 Comments

0 ulasan:

Catat Ulasan

free to talk...