16 Oktober, 2008

Dah lama.. 21 tahun daa

selama 21 taun aku duk kat dunia nih, sesekli raser cam lama, kekadang raser sekejap jer.. namun apa yang aku nak, aku impikan hampir tercapai, namun aku masih tunggu cita-cita yang paling aku impikan, raser cam lambat jer, kekadang putus asa pun ader tapi aku nak capai gak, aku raser itulah hadiah paling aku suka dalam hidup aku aku.. walaupun dulu ma & ayah aku paling kuat menghalang now meraka dah bley trima impian aku tuh.. however aku harap mereka gembira walaupun mereka mungkin keliru macam maner aku bley ader minat nih..

erm kekdang dalam 21 tahun nih, aku terpikir camner lah hidup aku tahun-tahun mendatang, camner lah aku nak hadapi perubahan dalam hidup aku, dulu maser kecik nak jadi dewasa, skunk bila dah dewasa terkenang kan waktu kecik.. memang nafsu manusia nih tak puas agaknya..

dulu waktu rekrut wataniah kalau bley taknak jumpa ari esok… skunk tiap kali malam tak sabar rsernya nk tengok matahari terbit…

Comments
0 Comments

0 ulasan:

Catat Ulasan

free to talk...