15 Oktober, 2008

TAK PAHAM

pening la pening kapla aku ni..
pening temapt keje lagi..
pening pasal mereka lagai..

aduh..
sakit otak aku..
kerja dah macam jadi banyak serve free kat company
itu tak dapat claim, ini tak dapat claim..
ni la susah keje company melayu yang family bines..

bila bos syer kurang dari madam..
otomatikli madam dapt full authority bab finance..
madam plak jenis kuat cemburu...

aduh jiwa kacau..
kalau tak efek kat aku takper..
ni skali nagn aku pun sangkut..
mana tak sangkut gaji diorang pegang..

naik bingung aku..
lagi 3 tahun kena keje sini..
pasal apa??
aku kena bone services rm 30k or 3 years keje...
ni suma pasal training..
kalu trainig kat luar negara takper gak ..
ni kat dlam malaysia.. 2 minit baru start kena plak wat keje lain
hurm
aduih..
Comments
0 Comments

0 ulasan:

Catat Ulasan

free to talk...