03 Disember, 2008

Engkau Laksana Bulan

Engkau Laksana Bulan

Engkau laksana bulan
Tinggi di atas kayangan
Hatiku dah kautawan
Hidupku tak keruan.
O ... O ... O ... O ... O ... O ... O ... O
*Kaucabutlah nyawaku
Oh Tuhanku
Mengapakah
Kaubezakan hidupku
Oh Tuhanku
Mengapakah
Manusia begitu
Mengapa kudisiksa
Kenapa kita bersua
Berjumpa dan bercinta
Tetapi menderita
O ... O ... O ... O ... O ... O ... O ... O
*Kaucabutlah nyawaku
Oh Tuhanku
Mengapakah
Jadi miskin hidupku
Oh Tuhanku
Mengapakah
Sangat buruk nasibku
Mengapa ku disiksa
Kenapa kita bersua
Berjumpa dan bercinta
Tetapi menderita
(* versi baru: Kautinggalkan diriku)

Senilagu : P. Ramlee
Senikata : Jamil Sulong

Filem : Penarik Beca
........................
Kerana Mereka aku Hidup
KeranaNYA aku bernyawa
Kerana impian aku gagahkan diri
Kerana prinsip aku bertekad
Kerana mimpi aku gembira
Comments
0 Comments

0 ulasan:

Catat Ulasan

free to talk...